Slamka spasa » Zmajchekov blogich GoStats.com — Free hit counters
Pisao zmajcek | April 15, 2008 - 7:40 pm - Svrstano u Mudrosti

Cudnovato ali u ovoj nasoj suludoj drzavi slanka spasa ovih dana je postala politika,ova predizborna kampanja je totalno zaludela ovaj i ovako zaludjen narod,opet se svi osecaju kadri da se bave politikom i opet svako juri sa ponekom fasciklom trazeci neciji bedni potpis za jos bedniju stranku.Obecao sam sebi da cu se cuvati nerviranja i saplitanja u ove tokove ali gledam sa strane kako ljudi srljaju i stradaju.

drkadzija.jpgZar je tako tesko shvatiti da je politika “KURVA”,politicari “prostitutke” a svi ostali koji pokusavaju da se njome bave,su samo obicne drkadzije (manipulanti).Ta treca grupacija je i najgora jer umisljajuci da je postala deo politicke masinerije ne bira sredstva i vreme i koga ce da isprovocira.Ova treca grupacija takodje zivi od otpadaka ove druge grupacije jer politicari su placeni dok ovu umisljeni vole da jedu njihove otpatke,valjda misle da ce jeduci njihove otpatke i oni jednom biti politicari.Jedino sto ce posle ove kampanje imati to im je ravijena desnica ruka od previse koriscenja iste,ali kamo srece da su je na sebi koristili.

Ja sam davno prestao da se nerviram ali gledam ih samo kako podrivaju i turaju noseve gde im nije mesto i kako diraju posten narod,ne razumem kako se neko ne oseca glupo kad sve ovo prodje i dokle ce da se sluze pretnjama narocito kod onih ljudi koji vrse neku rukovodecu finkciju.Pa zar moraju da svi direktori budu politicko opredeljeni?i da budu iz vladajuce stranke?mnogo glupo i mnogo primitivno i zaista se pitam DOKLE TAKO?

ss_blog_claim=583e4c16cb4b4eff9ecf5895accf1093

This entry was posted on Tuesday, April 15th, 2008 at 7:40 pm and is filed under Mudrosti. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

47 Komentara

  1. April 15, 2008 @ 7:58 pm


    ja mislim deka ovo sve je samo jedna velika americka igra….ljudi ne shvataju da nam amerika diktira sta cemo ,kad cemo,s kim cemo….oni imaju sve karata u ruci, ali cekaju pravi trenutak da frle neka karta….e bas ta karta resava probleme….ali ljudi misle, a i produzit ce da misle, da nas cekaju bolji dani (ne kazem NE)…ali kad ce da shvate pravu istinu bit ce kasno….

    Posted by Srni4ka
  2. April 15, 2008 @ 8:11 pm


    @Srnicka,u pravu si totalno i mogu samo da kazem “JEBALA NAS AMERIKA I TRULI ZAPAD”

    Posted by zmajcek
  3. April 15, 2008 @ 8:17 pm


    Znam sve tri kategorije ljudi koje si naveo.
    Za politiku moze biti jos par miliona kategorija, a mi smo u onoj prvoj- najpametnijoj.
    Na svaku izgovorenu rec imamo sta da dodamo a pogotovo oduzmemo.
    Ovo zadnje necu da komentarisem, muka mi od toga…

    Posted by baba
  4. April 15, 2008 @ 8:19 pm


    @Baba,muka mi je od svega, i od Amera i od Rusa i od Turaka i od …

    Posted by zmajcek
  5. April 15, 2008 @ 8:25 pm


    1. Ja nemam pojma da je neka predizborna kampanja u pitanju i da se neshto deshava (ja nisam odavde)
    2.u pravu si za desnicu, bolje da drkaju svaki dan, ali pre toga malo da sede na ruci na utrne, pa ce im se chiniti kao da je tudja (moj savet njima0
    3. Pod 3 nemam shta da dodam sem, da je politika ona najjeftinija kurva shto se jebe u haustorima za 5 evra

    Toliko.
    Poljubac, Zmaju :)

    Posted by asterion
  6. April 15, 2008 @ 8:27 pm


    @Asterion,ja im vala ne bi dao ni 5 para a kamo li 5 evra. A sto se drkanja tice ojacace oni desnicu ruku od tudjeg kurca.

    Posted by zmajcek
  7. April 15, 2008 @ 8:30 pm


    Ma ne bih ni ja..to je bilo figurativno recheno…a pashce tu i neko pushenje kao i uvek LOL

    Posted by asterion
  8. April 15, 2008 @ 8:32 pm


    Mislis samo “neko” pa godinama ga puse i nista :))))))))))

    Posted by zmajcek
  9. April 16, 2008 @ 5:51 am


    Moracu da batalim ove upade na blogove, ovaj Deda se opet upiso ko baba!? Pozdrav

    Posted by baba
  10. April 16, 2008 @ 8:24 am


    @Baba,ja mislim da je vreme da otvoris svoj blog da bi ti likse bilo :)

    Posted by zmajcek
  11. April 16, 2008 @ 11:20 am


    Uvek se zeznem, posle babe ostane ukucan nick i ja samo pisem…
    Izvinjavam se. Uostalom, svi znaju kako deda pise, a da je Baba jedna fina i ne izrazava se kao Deda.
    Pozdrav Zmajcek.

    Posted by Deda
  12. April 16, 2008 @ 12:31 pm


    Nemoj da te jebe Amerika. Neće ti pomoći ni bicikl protiv hemoroida. Pušenje i ostale “nazadne” stvari i akcije ostavi isključivo političarima, kao i onima koji pokušavaju da se prave političari (oni isti što su razvili desnicu i razradili bulj). Stvarno je grozno što dobri i kvalitetni ljudi, rukovodioci ili gube poziciju ili moraju da priđu nekoj politici da bi bili na mestu koje zaslužuju svojim radom i umećem. A, još je gore kad na ta mesta sa novom politkom dođu novi, nesposobni i lenji ali debelog obraza.

    Posted by Pozovi 94
  13. April 16, 2008 @ 1:52 pm


    @Deda,poznajem te po rukopisu :P

    Posted by zmajcek
  14. April 16, 2008 @ 1:53 pm


    @Doktorka,dopizdilo mi je ovo opsadno stanje u iscekivanju izbora da bi tek posle cekali da nam dodele ili dovedu politickog rukovodioca.Stvarno cu dobijem proliv od ove politike.

    Posted by zmajcek
  15. April 16, 2008 @ 4:21 pm


    Mene samo mori na kog da turim pare da će dobije? :D

    Posted by Punky
  16. April 16, 2008 @ 4:30 pm


    Moj ti je predlog da se napijes za te pare bolje nego da turis na debile pare.

    Posted by zmajcek
  17. April 16, 2008 @ 5:55 pm


    auuu, koliko ja nisam bila ovde! o politici ovde ima li se jos sta reci? tuzno i ruzno.

    Posted by magi
  18. April 16, 2008 @ 7:44 pm


    Ma ne stavljam na debile pare, već se kladim da bi posle popili svi! :D

    Posted by Punky
  19. April 16, 2008 @ 9:05 pm


    @Magi,dobrodosla nazad na blogce,na lazost naletela si na drugi ili treci post o politici na ovom blogu al sta mogu kad su me isprovocirale ove “drkadzije”

    Posted by zmajcek
  20. April 16, 2008 @ 9:09 pm


    @Punky,da znas da cemo se posle ovih izbora svi propiti jer ce nam jedina uteha biti alkohol i zadesice nas prohibicija.

    Posted by zmajcek
  21. April 16, 2008 @ 9:48 pm


    pratim politička dešavanja…ne mogu da kažem da mi je svejedno, tiče me se vrlo…ne može niko da me isprovocira, imam svoje mišljenje i jasno znam za koga glasam :)

    Posted by zihernadla
  22. April 17, 2008 @ 7:38 am


    Znaš DOKLE?

    Dotle dok se svi svesni, i oni polusvesni i usnuli ne probude.
    E kad se probude, i kad o negativnim stvarima koje vide na ekranima maloga TV-a, i svojim očima, ne odu kod nadležnih institucija i ne pozovu na odgovornost.

    Ne znam kako je drugde, ali kod nas, mislim na Bor, ima najviše političkih stranaka i GG-a prijavljenih za lokalne izbore. Gotovo da je nemoguće da će biti jednovlašće, ali da će biti koalicija nakaradnih biće, ali će biti i dobre opozicije.

    Znam da te to ne zanima, ali sam ne možeš NIŠTA, i slovima ništa.

    I sebe ne smatram političarem, jer:
    - ne dajem lažna obećanja,
    - ne pričam bajke,
    - nemam nameru da čistim grad, naročito ne u predizbornoj kampanji
    - neću da lepim plakate,
    - neću da obilazim štale, svinje i prasiće,
    - neću da kosim travu i obilazim zaključane fabrike ….
    - neću da pričam o ekologiji i privatizaciji RTB-a, dobro možda hoću, ali neću da obećam da će se to rešiti čarobim štapićem, jer ga nemam …

    Pitam se samo, ako nekome nešto smeta, zašto to ne kaže javno? To mi nikada nije bilo jasno. I ne može da me ne zanima … zanima me itekako.

    I glasna sam, ali sem da me mrze ne mogu mi ništa više!

    A ja mogu da budem, za mnoge, sve ono negativno što si napisao, JA znam da TO nisam, a ko misli drugačije neka dokaže.

    Politika je kurva, samo ako pristaneš na nju, reći će i za nene isto, ako se dokopam odborničkog mesta, i krenem da PROZIVAM SVE koji to zaslužuju bez selekcije ….

    Ali ja ću probati bar nešto da uradim ….

    Posted by Suske
  23. April 17, 2008 @ 7:44 am


    @Zihernadla,da li vise vredi da pratis i da se nerviras zbog masinerije? Nismo li jos postali jasno da je “nasa” politika odavno postala masinerija koja samo guta novce i upropascuje drzavu.

    Posted by zmajcek
  24. April 17, 2008 @ 7:50 am


    @Suske,Znam da te ovaj post pogadja ali nije pisan za tebe niti za bilo koga posebno,pisao sam ga u besu jer skoro 30 godina gledam i slusam iste price.Veruj mi da sam nekad i ja bio nekome cvrsta opozicija sa skoro istim ciljevima kao tvoji pa sam se tako jako raspizdio o zid da sam skoro 10 godina nosio te revolucionarske oziljke ,i sada dok vas gledam kako ste samouvereni da cete uspeti osecam se lose,jer znam unapred rezultat svega.

    Sto se samih lokalnih izbora tice,uveravam vas da je jedino i najbolje resenje pametno osnivana GG.To kod nas u gradu radi i zivi vec 2 mandata i grad nam bukvalno cveta,priklanjajuci ce nekoj vecoj velesili a busati se u grudi da ces nesto uraditi je suludo jer onog trena kad su ti tvoji dosli na vlasti ti ces raditi samo to sto ti oni sa vrha (citaj Beograd) kazu.

    I zaista ti zelim uspeha i da istrajes u onome sto si planirala i zelis.

    Posted by zmajcek
  25. April 17, 2008 @ 8:52 am


    U, pa nisam nijednog trenutka mislila da je tekst SAMO meni upućen. To što je odgovor u prvom licu, je prosto moj izbor.

    Ne želim unapred da kažem, “od toga nema ništa”, prosto jer nisam takav čovek. Ako neko nije uspeo ne znači da neću ni ja. Jer dovoljno verujem u sebe, i znam da mogu. A mogu kad dovoljno želim, a u ovom trenutku želim da mi bude bolje i da mojoj deci obezbedim, ako ništa drugo, bar čisto igralište. I ono najvažnije, nisam potkupljiva. U trenutku kad nisam imala “parče hleba” i kad sam čekala više od 3 godine na zaposlenje, nisam podlegla ucenama, i “postala član”, već sam kupila pištaljku, zato što je to bilo ispravno, i što se nisam skrivala iz zavese i divila ljudima na ulici … ja sam bila deo njih.

    Male stvari čine naš život, a onog momenta kad rešimo te male stvari, krenućemo sa rešavanjem velikih.

    Hvala ti na lepim željama.

    Posted by Suske
  26. April 17, 2008 @ 12:49 pm


    Suske,mozda sam jedan od onih sto je najvise serpi razbijao a pistaljke imam i sad razne ,da napomenem da 29 septembra 2000.god.na barikadama sam ostavio i auto.Ne volim ni sad zavese u kuci a kamo li da se iza njih krijem,mada mi je sudjeno da ceo zivot budem iza zavese ali srecom pozorisne.

    Sad zaista zvucis kao ja pre ….iha godina i svim svojim ludim i bolesnim srcen zelim da uspes najpre zbog svoje dece i sebe a posle i zbog ostalih gradjana Bora.

    Posted by zmajcek
  27. April 17, 2008 @ 1:55 pm


    Ko što reče Konstantin, za neke ne smemo glasati jel bi u suprotnom ovde bio mir bre! (Neću da navodim za koje) :D

    Posted by Punky
  28. April 17, 2008 @ 2:21 pm


    donekle si u pravu.

    Posted by zmajcek
  29. April 17, 2008 @ 10:22 pm


    Ja bi glasala za Suske da mogu. To je odgovor na tvoje pitanje. Da je vise nestranackih ljudi u politickom zivotu, jer sad je svaki segment drustva u stvari politika, bilo bi jednostavnije. Kad se pojave ljudi, koje ce ceniti zbog sopstvenih dostignuca, a ne po stranackoj pripadnosti, stvar ce se izbistriti. Kako pocistiti ovu gamad, ostajuci po strani? Kako odstraniti tumor i fukaru? Ko moze, i ko ima nerve, treba da se aktivira. Btw, danas procitah podatak, da samo 7% stanovnistva ima visoke skole, 70% osnovnu skolu, o nepismenima da i ne pricamo. Imal to neke veze sa politikom? Normalno da ima. Razumem ja tvoje ogorcenje i ja sam ogorcena,al da svi uradimo pomalo, i da se stvar popravi makar malo, za pocetak dosta. Suske za predsednika :-)

    Posted by bubazlatica
  30. April 18, 2008 @ 7:32 am


    Ja sam daleko, a opet tako blizu, cim prebacim na nas kanal na tv-u, odma iskoci neki politicar….
    Ovako sa strane samo mogu da kazem da vam je uzasno i da je stanje katastofalno i da fitilj dogoreva, a to se vidi i po dnevnim izvestajima novinara, poubijasmo se sami bez stranih sila…..svaki dan neko nekog upuca…..

    Bubo i ja bi kao ti glasala za Suske, a volela bi da moj rodni grad dobije jednu Suske za promenu!
    Zmajcek verujem da ti je muka vise od svega….

    Posted by sarah
  31. April 18, 2008 @ 7:33 am


    Zmajcicu sto sam na moderaciji :lol:

    Posted by sarah
  32. April 18, 2008 @ 10:54 am


    @Bubo u pravu si totalno,ali je steta sto ti ljudi kad pocnu da se bave politikom to ne rade samo vec pristupaju nekoj stranci i onda prestaju njihova misljenja i predlozi da vaze i uvaze.

    Posted by zmajcek
  33. April 18, 2008 @ 10:56 am


    @Sarah,kod nas je opsadno stanje,ginu na ulicama vise nego na bliskom istoku a sve je to plod nase politike.

    A sto se tice moderizacije ,ko zna sta si cackala pa te bacio na moderizaciju :P

    Posted by zmajcek
  34. April 18, 2008 @ 11:54 am


    Postoji još jedna stvar, koju smo zaboravili. Neko je krenuo u politiku iz uverenja, pošten, pravičan, dosledan itd…sve najbolje. Želi sve najbolje za glasače. Govori jasno i iz srca. Dobije velik broj glasova. Postane neko i nešto. Dobije položaj, ime i naravno novac. Šta se tada desi? Pare-ljude kvare, a moć još više. Vremenom se gube ideali, gubi se poštenje… da ne nabrajam. Retki su i svaka im čast, koji se nisu promenili. Tek kad nekom daš vlast, tada vidiš kakav je. “Koja je razlika između praseta i šefa? Nema je! Posle nekog vremena, oboje postaju svinje.” Stari, ali i dalje aktuelan vic. Tako je kod nas i u celom svetu. Jedino što je kod nas više, mita, korupcije, nepotizma i ostalih negativnih pojava, pa smo zato i razočarani u politiku, ljude, društvo. Ali smo i najpametniji, svi sve znamo. Naš stari med. teh (u penziji) je jednom rekao “Pametan čovek ne zna ni ono što zna, a budalka zna sve” . I sve ista priča još od 1945, kad su na vlast došli komunisti, borci, a na rukovodeća mesta-kursačije. Taman su intelektualci došli u priliku da se vrate na pozicije koje su zaslužili, kad …

    Posted by Pozovi 94
  35. April 18, 2008 @ 12:17 pm


    @Doktorka …

    Posted by zmajcek
  36. April 18, 2008 @ 2:00 pm


    Bubo i Sarah - HVALA VAM!

    Eto vidi se da sam pravi političar.

    Zmajček, vidiš ovako. Imam neke pa da kažem prijatelje, dobri ljudi, ali neostvareni. Ulaze u politiku na mala vrata zarad nekog cilja. Poštovanja, pozicije sa dobrom zaleđinom, i oni uspevaju da se ugrade u sistem na način na koji su zamislili, i ne dobijaju poštovanje samo finansijska sredstva. Politika im je bila sredstvo da ostvare svoje ciljeve. Zaposlili pola familije, nakucali se u UO ali plaćene, i blabla …
    E vidiš, ja sam od istih tih ljudi više puta dobijala ponude da budem, direkor škole, član UO plaćenog naravnog, itd, itd … da ne nabrajam.

    Da li treba da ti kažem da nisam pristala. Naravno da ne. Zato ALI SAMo ZATO što mislim da meni nije tamo mesto, i samo zato što sam mislila da ne bih dobro obavljala posao koji mi se poverava. (ne bih doduše mogla dobro da slušam ….)

    Problem je što ljudi, ali ne samo u politici, nisu svesni sebe. Kad to kažem, ja zaista to i mislim. Dakle ne poznaju granice, ne priznaju da ne znaju, i njima politika biva odskočna daska da postanu poznati.

    I to je sve ono što si ti rekao i o čemu pričaš i na kraju ono zbog čega si ljut, ajde da se tako izrazim, ali je TO isto zbog čega sam ljuta i JA!

    ja nisam ušla u politku da bih se ostvarila, mene su zvali, kao nekog na koga ne može da se utiče, kao nekog ko ima određene kvalitete i kao nekog za koga znaju da će da udara kontre kad goda za to bude bilo potrebe.
    Dkle ja ulazim u politiku, na velika vrata, ostvarena, poprilično. Svoju reputaciju sam stekla sama svojim znanjem i ponašanjem.

    Verujem i znam da je teško plivati i otrpeti neosnovane kritike. videla sam da čitaš Opštinu Bor, i verujem da si pročitao “Način života” ako nisi pročitaj, ali pročitaj i komentare. Tamo mi stoji puno ime i prezime. Pametni kad žele da me ospore i kad izvuku reči iz konteksta na kraju moraju da odustanu i da se izvine. A to nešto znači.

    Na kraju JA nisam uopšte bitna, bitno je da pre nego bilo ko od nas izađe toga 11 maja, rešen da zaokruži neki broj, ZNA tačno ko stoji iza tog broja. Da su glasači ispravni, zaokružili bi brojeve iza kojih se ne krije ološ, neostvareni, loši, lopovi, lažovi itd, zaokružili bi one ispravne, sa kojima znaju da im neće biti lako, i da će morati i oni da se menjaju na bolje.

    Naš narod, mnogi od nas, nisu spremni da zaokruže te brojeve ispred ispravnih. Idu linijom manjeg otpora.

    Prvo pogrešno izaberu pa onda seru.

    Ja imam trenutno i nadredjene i podređene. I niko ne mođe da mi zzameri na ispravnosti. I malo je onih koji su noramlni, pametni i koji vide i priznaju ko bi šta mogao. Dobila sam podršku od ljudi sa obrazloženjem da “tolika muda nema ju svi muški zajedno”.
    Ali ja ne koristim nikakve privilegije koje mi se nude, ma koliko male bile, ili velike, jer JA smatram da to nije ispravno, a ne zato što ja u ovom trnutku to nemogu da imam.
    A ako poželim, mogu da živim kao bubreg u loju, ali sam ja za razliku od njih ČOVEK sa principima, od kojih ne može da me odvrati niko, pa ni LDP, ili bilo ko drugi.

    Izvini, morala sam …. predugačko je :(

    Posted by Suske
  37. April 18, 2008 @ 3:10 pm


    @Suske,citam redovno opstinu Bor i nema clanka koji nisam procitao tako da skoro da znam vas jad i muku a i borbu koju vodite.Sta da ti kazem sem da ti pozelim jos jednom da uspes u tome,i naravno da mi ostanes ovakva kakva jesi.

    Oduvek mi je bilo bitno postenje pre nego popularnost i slava,zato sam valjda ostao ovde gde jesam.Ime i prezime ovde na netu ostavljam od pvog dana i to mozda nekome nesto znaci.

    I nemas se zasta izvinjavati jer nista nije dugacko kad je pisao dusom.

    Posted by zmajcek
  38. April 18, 2008 @ 3:25 pm


    Suske ima muda, uta tata, tralala… :P :D
    Ona ce biti prva dama grada Bora i okoline !!!

    Posted by Deda
  39. April 18, 2008 @ 3:30 pm


    Bravo za Suske. Ako su svi kao ti i Tanja, aka Mo, treba da glasamo za LDP. Baš o tome sam i mislila, kad sam pisala o politici. Šta da vam kažem, za sebe samu ne bih garantovala da se ne bih preobrazila- svinja od praseta (i tako sam već počela da se gojim, a i godine mi nisu praseće). Kupila bih svašta. Mužu bi našla bolji posao, za sina bi izdejstvovala teren za bejzbol u Novom Sadu,…. mislim da mi ne treba dati vlast. Zato je ni ne tražim. A i ne znam da gledam u oči i serem.( kao što rade neki političari kad obećavaju i lažu).

    Posted by Pozovi 94
  40. April 18, 2008 @ 3:31 pm


    @Deda prostaku jedan.Kad jedna dama ima muda onda se to u narodu kaze da doticna ima “Mudiki” onda to milozvucnije zvuci.

    Nemas pojma sas Bontoni.

    Posted by zmajcek
  41. April 18, 2008 @ 3:34 pm


    @Doktorka,kazu da su debeli lepsi od ostalih :) Zato se ja gojim brzinom zvuka,i sad sam resio da ne drzim dijetu jer od kad je drzim slomio sam vagu jer sam se ugojio jos 7 kilograma.

    A to sto si potkupljiva to je samo dokaz da si pravo zensko :P

    Posted by zmajcek
  42. April 18, 2008 @ 4:25 pm


    #Pozovi 94

    Hvala :)

    #Deda

    Juče sam se smejala 2 sata zbog vas :D
    Čoveče stvarno ste šašavi … nisam bre prva dama, nego prva riba … a sad se pitam jesam li ? :shock: :mrgreen:

    #zmajček
    Vidiš li ti kako sam se ja odomaćila ovdI pa odgovaram ko da sma kod svoje kuće :mrgreen:
    Mani da ublažavaš dedine reči, da se ne opustim, taj će prvi da me oplete ako nešto zabrljam ;)

    E sad još nešto, završila sam sistematski pregled i rekli su mi da saa skroz zdrava, i da nemam 40 godina ni slučajno. 30 mi daju - više NE! :D hoću reći poklonili mi 10, a j Reših da ih utopim u politiku :mrgreen:
    tako da kad odem na sistematski posle 365 dana bavljenja politikom, ima da ih tužim za pretrpljenu bol i strah i narušeno zdravlje i da tražim odštetu (pošto sam skroz sigurna da ću ja doboti u sporu :mrgreen: ) pa nekih 100 000 eura … na primer - odokativno :mrgreen:

    ne, ne .. ja nisam potkupljiva, to je samo PRAVDA ! :mrgreen: :D

    Posted by Suske
  43. April 18, 2008 @ 4:29 pm


    @Suske,neka si se odomacila ovdi,evo sad cu ja dobacim jednu flajku tekile sas crvotovinom i samo odgovaraj i nagovaraj a ja si idem da osnujem stranku :)

    Sto se godina tice,meni su do pre 2 godine davali 10 manje a sad mi daju 15 vise :(

    Posted by zmajcek
  44. April 20, 2008 @ 9:54 pm


    mara tako da bude. treba da se shvati jednom da cilj politike nije nista drugo do ostvarenja ambicija pojedinaca koji su na vlasti, svatko ko misli da ce politicari da rade za dobro bilo koga osim za svoje je blesav. ako nesto i naprave da je dobro drugima to je samo zato sto se njihov interes poklopio sa jos necijim. tako nije samo sa politikom vec uopce sa covjekom. koja recimo nevladina udruga nije totalno privatizirana? ma dajte molim vas. mozda nesto i krene u zadcetku osd humane ideje ali kad legnu prve pare od sorosa ili koga drugog odmah te pare diktiraju prvo unutarnji sukob a kasnije i trisenje para. i od ideje, recimo zastite zenskih prava ne ostane bas nista… naivno je vjerovati da ce ti netko drugi pomoci.. ( nije sad ovo tebi za onaj html :-))) )

    Posted by NeMresBilivit
  45. April 30, 2008 @ 8:53 pm


    Tacno je dosta toga sto kazes. Samo, nisu svi direktori i upravni odbori iz vladajucih stranaka. Ima i opozicije. Bitna su tu poznanstva. Naravno, nema nestranackih a strucnih lji, sto je zalosno.

    Posted by Aleksandar
  46. April 30, 2008 @ 9:27 pm


    @Aleksandar,dobrodosao prvo na moj blog.A drugo pa i poznanstvau danas politicka,prestala je praksa biti poznanik sa onik kojim si isao silne godine u skoli ili si odrastao.Sad su poznanstva politicko bazirana.Povraca mi se od njih.

    Posted by zmajcek
  47. April 30, 2008 @ 9:45 pm


    Pa da. Uglavnom na takva politicka poznanstva i mislim.

    I hvala na dobrodoslici. :)

    Posted by Aleksandar

Pljuni i zapevaj

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.